Dansk sommervejr og vores veje.

Vores veje er gode men alligevel har de sidste par ugers skybrudslignende regn taget hårdt på vejene.

Vi har derfor bestilt vores vejentreprenør til at give vejene en overhaling og efterfølgende vande med Dustex.

Planen er at det sker sidst i denne uge eller først i næste uge.

Så snart vejentreprenøren har været over vejene gælder det om at køre bredest muligt og udnytte vejenes fulde bredde så vi forhåbentlig minimere kørespor som forhindrer vandet i at løbe helt ud i rabatten.

Kontingent.

Har du og din nabo husket at betale kontingent? Ellers så er det bestemt ikke for sent, se den nyligt udsendte generalforsamlingsindkaldelse eller betal med det samme på Mobilepay 25 62 78 27, husk at angive adresse.

Gode veje er ikke gratis!

Generalforsamling.

Årets store begivenhed afholdes søndag d. 19-08-2017 kl 1300 på Solbrinken 1, det bliver både sjovt og spændende, og ikke mindst hyggeligt, så husk at møde op.

Husk at evt. forslag skal indsendes senest 7 dage før generalforsamlingen.

Mange sommerhilsner

Michael Langkow – Formand

Dådyrvej 16